Hahah ! Bästa dagen ♥

Heej bloggen .. Tänkte bara berätta lite om dagen och bildbomb !
Idag vid elva träffade jag Julia i Täby c .. Vi gick runt och kollade i några affärer , åt på subway osv..
Efter någon timme gick vi runt ute lite först till fontänen sen till badhuset , för där var det varmt hahan :)
Vi satt och prata ganska mkt .. Sen åkte vi hem till Julia och hon visade runt lite i hennes hus. Superfint !
Hihii, jag fick gosa med hennes kaniner också+ katt :D !! ♥ Efter det gick vi till Angelica , vi satt och prata
och SKRATTA ! xd  HAHA . sen gick vi och typ hoppa studsmatta , gjorde lite trix och busringde några vi kände .
MIHIHIHII, busigt va ? Men han bara några st för jag skulle hem :(
Sjukt grym dag med bästa tjejernna ♥
Pusss

H
Hon har serisöt 9 hundar , jättesöööötaaaaaaaaaaaaaaa !! ♥
Sötnos eller vaaaad ? <33
Finast.com ♥
Ehhm... Fråga inte !

SÖTNOSAR , eller hur ? ♥ Finast
Gillaaaa:))) ♥
Hahahaha, ingen förstår xd ♥
MITT HÅR ? :D
FINAAAST ! ♥

Hoppappapapapa <3


Alltid lika söttt Juliaa ♥

Gillaaaaa :D ♥

Det var seriöst bäst idag ! Älskar er sötnosar , har tur som har er ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja johanna, värdens bästa dag någon sin <3

Kommer aldrig att glömma. Du är söt.se

Älskar dig med sötnos <3 Tur att vi har dig <3

2011-09-11 @ 21:35:14
URL: http://sperling.blogg.se/
Postat av: Angie

Sötnos ,va gullig du är. Älskar dig ♥♥

2011-09-12 @ 18:26:27
URL: http://angies.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0