Feeest nuuuu hos 6ornaaaa !

Heeeej bloggen ! Sitter på cafeet nu sj'lv buuhuu.. Nejmen alla andra söta tjejer är hos mimmi .. Jag vill ocksåååå , men jag kan inte. Ska på teater idag :( Fast a det är ju kul också ..♥ Iaf ska jag gå om en timme ungefär dit och efter detgår vi till feeeeeeeeesten ! Det kommer bli awesome ikväll ! Just det , för er som inte vet är det fest för alla 6or i vår skola ikvääll .. Det kommer blii B Ä S T :D Men mm jag kommer att få gå in på toan o byta om.. hahah ja så är det men dom kommer och möter mig så att vi går tillsammans ! :D Men hinne inte blogga mera nu så vi hörs sen någon gång i framtiden ! hahah nej men ah kommer bli bäst tjejer . Älskar er ♥

Vanessa
Mimmi
Angelica
Filippa
Julia
Alicia




Kommentarer
Postat av: Julia

Älskar dig mer <333

2011-09-15 @ 21:50:38
URL: http://sperling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0