historian om mobilen .. fel ställe..

Tjoo brää.. Viste ni en sak som hände idag ?
Mamma kommer hem och säger att hon ringt flera gånger på min mobil, ingen svara.
efetr en stund ringer en äldre kvinna till mamma och sa att det ringde från papperskorgen (?)
Men då har ju jag vart så duktig flicka att gått fram till papperskorgen , slängt ner den dära ch gått iväg.
Jag kommer ihåg när min brorsa bah - Asså johanna du slängde nera din mobil. jag bah - nää.. Så jag gick
och trodde jg slängde ivåg något annnat .. Lite koncentrerad.. Hhehe..
Men aja .. nu vet ni.. ANGELICA VISTE FÖRE ER HAHA ♥
PUSS

Kommentarer
Postat av: angie

PROUD I AM!

2011-10-13 @ 19:01:20
URL: http://angies.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0