Helgen hos alicia - grym ♥

Hej mina fina vänner o sry för en kass upptatering.
Jag har faktiskt var upptagen hos alicia ! Oooohhh ni anar inte vilken grym helg det var .. Det blev ändrat så det var jag , alicia, filippa, julia och en tjej som hette Moa.. De andra kunde inte :( Men iaf så åt vi upp 1kg godis 3 chips påsar och 8 liter läsk ungefär ;) hahah nej men det skulle bli en " filmkväll " Fast det sluta med att vi såg en film och två halva filmer :o <33 Hah , men vi hade grymt. Vi hoppa studsmatta när det varkolsvart ute så vi skrek och slogs och fjantade oss. Och jag typ skrek och la mig ner , o äfetr fick jag jätteont i tummen.. Så nu har jag ont i tummen , kännde mig handikappad som inte änså kunde sätta upp en toffs i håret själv ? :s <3
Hah nej men ingen förstår . AWESOME , tack tjejer för en underbar helg ♥


BILDER KOMMER SEN :D

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0