Lite om klassresan !

Hejhej, nu ska jag berätta om klassresan.
Ja, det var bra. Det var faktsikt bättre en vad jag trodde när jag kom dit :o
Det var mysigt vi gjorde två roligaaaa aktiviteter som är gaaaanska svåra att förklara med har sjukt som helst
var det :) Vi badade också. KAAAALLTT. Sn var det discot som vi hade sätt fram imotn som blev såhhäääär kul. nat.
Det var det sämsta jag vart på :p Aja dem försökte iaf, men lyckades inte. Bara lite musik ?
Aja på kvällen skulle vi gå o lägga som aaastidigt, kl 11. Men vi fick snacka. Men jag och vanessa typ bara skratta och hade jättekul men surtanten ebba ville ha tyst och var sur typ X) Aja hon skrattade lite iaf.
Det kommer bildbomb idag eller imorrn kameran är slut på batterier ! ;) ♥
Puss  :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0