Dagen när nya eleverna kom :)

Sooo llite kort om dagen.

det-var-väll-ok-?
Ja , blev väldigt nöjd med klasserna faktiskt :)
Fick mina vänner jag brukar vara med, eller jag vanessa o Mimmi. Sen började en ny tjej
som jag prata lite med som typ hetter Alicia. Hon var jättesöt faktiskt !
Men en sak bara vara att det var i klass 6b fanns det två assöta tjejer som typ hetter Julia och Angelica
som jag så hiiiiiimla gärna skulle vilja vera med. Sen var det versta random killen som börjar som jag fick sitta bredvid -.-' Han var litte udda men jag och vanessa typ skratta om ALLTTT han sa, han var fett skön. Men han fattar inte det själv så han blev väll sur :( Aja var grymt najs alltså men ah nu saknar men väll änuumera xd ♥
Nu får man hoppas på att dem dära tjejerna börjar i vår klass :DD ♥
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0