svar på frågorna

Hehe blev inte så många, jag fattar inte, Det är fleeera som besöker bloggen..
För det kan jag se, men innngeeeen vågar ställa frågor.

Aja fick 3 frågor.

Postat av: Felicia
Hmmmmm... vicka bästisar hade du på dagis? och vicka bästisar har du nu?

Svar : Sofia och Lina hette dom.. Nu heter dom om jag måste säga 2 är det Sofia och Vnaessa <3

Postat av: Ebbuzz <3
Om du du fick färga ditt hår vilken färg hade du valt ? Om du fick en miljon ,vad var det första du skulle ha köpt ?
1. Det skulle vara blondare tror jag :)
2. En resa för mig + familjen.  

Postat av: Anonym
Vilken av dina vänner kan du lita mest på ?

Typ jag vet inte, men om jag måste säga är det Sofia.
Hon och jag har känt varandra hela livet och vi går inte i samma skola så det är en helt annan sak.. <33

Taack, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0