Låång dag

Heeeej. Jag hae faktiskt inte hunnit skriva idag pg att jag inte haft tid ;)

Iaf på morgonen åkte jag hem till Sofa typ vid 10... Sen ko jag hit och hon hade en till kompis så vi gick
ut i solskenet... Efter en stund gick vi hem och vi höll på....  BLABLAahh... aja.
Vi åkt till stan eftersom sofia + hennes mamma skulle köpa en varsin typ One Piese ..
Sofia köpte en grön där det står one piese övere hela och hennes mamma köpte en likadan men grå
Fast hennes mamma har ångrat sig nu och tänker lämna tillbaka och köpa en ny. :) ♥
Aja nu sitter vi här och skypar med någon random person i hennes klass och det hariaf vart en lång dag.

Puss ♥


Aja världens sämsta bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0