Dag 01 : Vem är jag ?

Vem är jag ?
Mitt namn är Johanna Holmqvist och jag är 12år.
Jag bor i Täby Stockholm. (Eller har precis flyttat tillfälligt till Danderyd).
Men iaf på min fritid spelar jag teater , jag sjunger och jag är med kompisar soklart.
jag gillar att ta kort och redigera bilder , jag sparar till en systemkamera.
Mitt favoritdjur är elefant och det är jag rätt ensam om men jag tycker dom är coola, jag gillar
delfiner också. Jag har bott i Täby i hela mitt liv, jag går också i Byängsskolan i Täby.
Där har jag gått sen 6års och jag har mina vänner där. Men nu till 6:an kommer vår klass att splityras
För att vi kommer att bli 3 klasser :/ Aja men så är är det :)
Det var jag. Några bilder :) ♥




GAAAAAAMMALT!!

NU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0