MÅSTE bara berätta en läskig sak :o

Joooo, idag var jag med mamam på picnik med hennes jobb typ.
Och då såg jag en otrolig läskig sak ;o En av hennes jobbarkompisar såg PRESIC ut som varan slöjdlärare
Samma fresyr, stil, skratt, utseende, kropp o dem prta likadant o samma dialekt. Hon sa att hon inte har något syskon men jag tror nog att dem ör tvillingar ! Det ör jo helt knasboll i bängen. Jag fråga vad hennes pappa o mamma heter så jag ska fråga vår slöjdlärare också ! Hahhaa helt knäppt. men jag lovar att dem såg precissss likadana ut ! Tänk om det är så, då har jag upptäckt ett syson. HAHAHAAA !! :O
Hon sa att hon inte hja någon syskon, men hon vet inte vad hennes pappa kan ha gjort ! :o
LÄSKIGT, SKA TA REDA PÅ DETTA !!!! Puss hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0