Kväll nue !

Soo, vilken skön lång dag :o ♥
Allt har vart bra förutom att jag har tappat mitt minneskort, men aja struntsamma
ska ändå köpa ny mobil snart ;) Sen kom jag också på att jag har ingenting till skolavslutningen :O
Nästan panik, fast jag har ju en klänning från förra året ;) Så det får väll duga ♥
Har inte ridit idag anninka ( min morbrors fru) Hade unt i höften så vi gör det imorrn typ :D
Istället åkte vi till strandet o gaaaschh vad det var kallt i vattnet i början men jag som är så smart glömde ju mina badkläder här hemma så... Aja men fick bada till troskanten .. :)

Nu är jag sååhära trött så att jag ska nog bädda ner mig snart framför tv eller någonting.. Puss ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0