BLURRRRRR...

Anra gången.. haha nej men på sommrarna här på landet så brukar vi åka
ut till massor av öar.. Och det gjorde vi idag.
För två år sedan tältade vipå en ö . Vi gick på upptecksvärd och märkte att vi måste gå
ut i vattnet för att komma tillbaks till tältet, men det var såhhäärrr grunt så det var inga problem att gå och doppa fötterna... nänä.. Fast jag gick och SKÖNK det var sån här blå lera eller någonting när man sjunker ner "/
Höh och min pappa hade marcus som var liten på axlarna. så han var tvungen att hålla reda på det, fast mobilen åkte ner i vattnet ! Hahhaha och gick sönder. xd ..
Nu idag åkte vi till en ö, OCH SAMMA SAK! vi tänkte det är ingen problem att doppa fötterna men sjuuunk !
Jag varnade pappa när jag hade sjunkt... Fast han gick ner ändå.. OCH NU? KAMERAN NER I VATTNET -.-' ♥
Vi är inte säkra på att den klara sig, but i don't think sooo !

VAD HÄNDER NÄSTA GÅNG? En kamera och en mobil, BLIR DATAN HÄR NÄST ??



Förra årét :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0