okej, nu tar vi ssc från början..

Som rubriken säger

Först måste jag berömma och hissa ssc stort verkligen. Det är så kul, kommer dit nmästa år lungt.
Men jag har haft det grymt iaf.
När jag kom dit första dagen var jag ganska blyg eller vad man nu säger, jag var tyst och prata inte med någon ... Men sen började dom visa runt och så.. OCH då kom det fram två snälla prsoner som hette Linnea och Alicia. Jag blev jätteglad att dem börja prata med mig för de tjejerna kommer jag aldrig glömma.
Dagarna susade på och jag var mäst med Alicia och Linnea de första dagarna. Men sen började jag prata med ALAA. På onsdagen släppte det heöt och jag hade pratat med alla och jag var med nästabn alla.

Vi hade väldigt tur med gruppen och vi var trotts allt 30st, men vi var nästan som en klass.

Alla dagar susade iväg och vi gjorde såååååå himla mkt. Vi han med allt nästan. Det känndes som det hade gått 2dagar på torsdagen ?? :o Men det var så obeskrivligt kul.

Vi käkade godis, sen sportade, sen käkade vi godis och sportade, osv Hahah lite kontigt känndes den xd

Karolina

Det var verkligen världens sötaste tjej. Förtsta dagen på ssc såg jag henne , och jag kände på mig att hon var så himla snäll. För man såg på henne , först var hon så snäll. Sen var hon jääättttesöööt och man såg att hon var sig själv typ. Hon kom ju dit med en titt söt tjej sopm hette frida, så det var väll mestdem som var med varandra de försdta dagarna. Men på onsdagen skulle frida köra tt extrapass så karro kunde inte vara med henne.. Gissa om jag avr glad ? Omg vad jag blev glad innombords. DÅ hade jag ju världens chans. Men åh vad jag hade tuuur, jag fick vara med kaolina. jag var verkligen glad. Shit, dehär låter så kontigt men ho var en sån speciell person. Och riktigt rätt hade jag, hon var sååå snäll. Hon var duktig på att sjunga också ! ♥
Meen jag vet inte.. Jag var med henne så mkt. Jag kanske var lite irriterande som följde efter och babbla hea tiden :( Men om det var så skulle jag vilja säga förlåt..

Alicia

Alicia var den som spred glädje. Värdens sötaste person som alltid var rolig att vara med.. Hon var verkligen underbar. Och jag hade tur som fick henne från första dagen ! Hoon var också jätte söööt.. Jag lovar allt var jag skriver nu. Vi fickf höra henne sjunga också. VET NI VAD ? Hon kommer att bli artist, oh my gash.  Hon var gryyymmm på att sjunga. Vi sa till henne att hon måååstre sjunga på avslutningen sopm var idag , för det var bara de duktiga som fick. Så hon gick och provsjöng, och mkt riktigt. Hon var så awesome ! Jag lovar att han musikprofsen bara gapa. Hon sjöng en svååår låt också, så när hon fick provsjunga tropdde inte han att hion skulle kunne klara den. Men jo då, han var helt chockad. Men hon hade ju scenskräck :o Men hon klarade det hur bra som helt !!! Hon kommer lägga upp på youtube ör jag filmade. Ni kommer att få se ;)
Aja iaf var det världens finaste tjej ! ♥

Linnea

Jag kanske inte avr lika mkt med linnea, men aja iaf måste jag välll skriva om henne nu också eftersom jags krev om karro och alicia. Men Linnea var snäll, hon var nybörjare på gymnastik.
Men aja hon var snäll...
:) ♥

Det fanns ju massorb av flera personer till som jag kan skriva om men det var demhära jag var med mest !
Tex var det två som hette Marica oh Agnes som jag va med en dag siom var huuur söta som helst.. Sen fans ju massor.. Wilma, frida, nicole, elice, petronella, anna, alexandra och 1000 mera ♥
Alla var snälla ;)

Puss


Alicia sjunger på avslutningen !

Alicia , jag och karolina ! ♥
 


Kommer flera bilder imorrn, hinner inte mera nu.

Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0