Idaaag <3

Heeeej ♥
Nu ska jag berätta lite vad jag har gjort idag tänkte jag... :)
Jo först idag höll vi på att börja med en koja.. :D En koja i ett träd , min pappa
och min farbror har hjälpt oss, ( jag mina brorsor och min kusin ) .. ♥
Så det gjorde vi. Sen åkte vi ut med båten , för er som inte vet är jag på landet. ( Stockholms skärgård)
Vi hade några vattenskidor me oss ! Åh va det va kul ! Jag har aldrig åkte vattenskidor förut
så det var verkligen kul... Jag testade några gånger, jag kom upp tillslut men jag klara aldrig åka så långt x)
Menmen , första gången ändå.. INTE så dumt xd ♥
Men för er som inte fattar gå hade vi ett snöre som satt fast i båten sen höll jag i andra änden så åkte vi bara
helt enkelt ! :D ♥ Så det var deee
Puss
INGE FOTON FRÅN IDAG D:



Sommarkänsla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0