Ska gå snart. <3

Jaao, min moster har typ flyttat till Thailand i två månader(??
Iaf kommer hon hem i april. Så nu får vi låna hennes hus ibland :)
Men det tar ett tag att åka dit så det kanske blir ibland på någon helg !
Men ikväll ska vi dit iallafall. Och då sover vi över också. :* ♥
Jag gillar att vara där på något sätt.... Men jaja.

Idag har det vart en vanlig dag, hehe. Skola och allt sånt som räknas in. :) <33
Så jag har inget speciellt att säga xd ♥

Jag har bara lust med en sak. jag ska lägga ut bilder, stunder jag inte glömmer. !<33






Ooj sne"/ Haha, det var ju intee jag och vanessa som hade sönder, nejenej!!<3





Hehe jag hinner bara ladda upp det, puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0