Sista inlägget

Hejhej.
Nu har alicia åkt hem :( Så nu sitter jag själv och tänker stänga ner datan för ikväll ♥
Japp, har iaf haft en grym dag xd ♥
Som ni ser också har jag fått en ny header. :) Blev rätt nöjd med den ända tills skärpan blev helt usel.
Japp jag skulle göra den lite större, men då blev det bara dåligt. Men så blev det.
Iaf imorrn är det som vanligt, en hel vanlig skoldag :P <33

Jag vill åka skidor / snowboard.

Ja NUUU! Vi åker på sportlovet till hassela :D askul. Men jag vill dit NU!
Hahahaha ♥

Puss



Haha var bara tvungen att visa mina eeeelskling vantar. Min farmor har stickat ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Syedjennifer

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-11-09 @ 06:50:42
URL: http://syedjennifer.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0