Min dag

Hejsan hoppsan.
Idag har det vart en ganska.... Lång dag eller jättekort jag vet faktiskt inte xd ♥
Men iaf har dét vart en ganska jobbig dag. Behöver inte gå in på det.
Men jag ska iaf åka hem till min farmor med brorsorna och pappa.
Sen typ kl 6 så kommer vi hem. Och då blir det mysmys.. 
Och undra om solsidan är idag, hehe (?) ♥
Jag vet inte kanske blir något inlägg sen.


Imorrn ska jag va med mamma och brorsorna. Vi ska typ hitta ¨på något skojjjigt.
Vi kanske ska till akvaria eller vad det nu heter, bredvid skansen +grönan ligger det iaf.
Och mamma har typ aldrig vart där så det blir kul (:

Nu måste vi gå, pusss ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är på Söndag klockan 20. :3

2011-01-22 @ 12:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0