Idaag

har jag haft fullt upp!!! När jag vakna spelade jag lite på en iPod tills jag åt frukost.
sen gick jag ut och har vart ute hela dan ända tills för ca en timme sen ;o
- är johanna trött ??
Hahahaha, skämta ni ? :P Haha men jag har gått runt.

Jag har ; Gjort en hel snökoja, gått på isen , sjutit med luftgevär, ätit godis xD <33
Nej men jag har gjort massor av saker! Jag gick också en kilometer på promenad fram och tillbaks.
Då gick jag ut på isen, jag gick ända till en ö ! ♥ ( Vi är på rumarö i stockholms skärdgård) <3
Jaja imorrn ska jag kanske up och ner ur vattnet :O Haha snacka om kallt, men jag är ingen badkruka :P ♥ Och snart ska vi upp på berget till våra grannar* eller min pappas sysling. MysigtMysigt... ♥

Pussss ♥

Från idag.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0