Hur kan man sakna sina vänner så mkt?

Ja, Hur kan man sakna sina vänner så mkt?

Seriöst, jag saknar er aaas mycket. Nu har det gått fler veckor. Har träffat nåågra.
Men dom andra då :O ♥


Vanessa. Dig saknar man alltid. Vill ha någon att skratta me.
Haha gmn. jag har träffat dig under lovet. men hallå, jag saknar dig as mkt! ♥


Hej ebba ^^
Det var länge sen:O Saknar dig asmkt. Dig har jag faktiskt inte träffat på hela lovet -.-'
Det är ju heeelt knäppt. ♥ Pussgurka på dig. Vi ses snart!


Tja. Dig såg man inte igår. nej det var ett tag sen.
Vet inte vad jag ska skriiva. men sakanr dig, det gör jag. Puuusss på dig.<3

Hej söt.
Vi har iaf bra mess kontakt :D Men jag såg ju dig här om dan. Men jag saknar dig ändå ^^
Vi måste ses snart igen. Puss på dig sofia <333

Jag orkar inte rabla upp varanda som jag saknar. ♥
Men jag saknar 1000000 st mer. <3
Vanessa,Ebba,Mimmi,Sofia ♥
Er saknad är mäktigast.

Kommentarer
Postat av: Ebbuzz :)

Saknar dejj också otroligt mycket gumman ! <3

2011-01-05 @ 22:12:56
URL: http://ebbuuzzthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0