Heej

Hej hej. Jag har inte skrivit alls dom senaste 2 dagarna -.-'
Men jag har inte haft till gång till en datorn.
Igår fyllde min bror år och i förrgår fyllde min kusin år.
Jag skojade bara, jag orkar inte ladda upp bilderna fråg kalaset.

Igår när min bror fyllde 7år var vi på något äventyrsbad. Det var jättekul.
Efter det åkte vi hem till min farmor. Vi åt tårta,kakor m.m och firade honnom.
Sen åkte vi hem... ♥

Idag började skolan. Det var väll sjönt att träffa vänner. Men vill ändå ha lov!!
Inga nya i klassen,nej. Fast en har slutat.

I övrigt är allt bra. Själv fick marcus också en iPod. Han blev jätte glad... ♥

Okej, va inte så bra inlägg. men nu har jag iaf skrivigt :D ♥

Pos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0