Haha ♥

Dålig upptatering ...
Ja, igår. Men jag kunde inte. Datorn va heelt paj. (sönder)
Vet inte vad som hände men det stog på engelska, någonting... Som betyder helt sönder.
Men sen på kvällen när jag skulle sova funkade den igen -.-' ♥

Idag <3
Idag har jag och min brorsa vart hemma själva hela dan , är fortfarande.
Så vi har tittat på tv, vart ute m.m.... Vi har bykt en snökoja x)
Nu stängde vi precis ner ett tv spel som typ heter Boogie.
Man ska typ dansa och sjunga. Men jag fattar inte så mkt.
Nu ska vi titta på film.. <3

Jag har sätt den förut, den är asbra, rekomenderar.

Den heter : Hipp hipp hora ...<3


Det handlar om en 13 årig tjej som blir lite full på en fest, och det är första gåpngen.
Så då händer massor av blablablababagodiugs, ni får se själva ! (; ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0