Haft det toppen idag.

Rubriken säger allt
Nej det gör den inte? För jag har haft en toppen,toppen,toppen dag!<33
Japp det har vart grymt. Imorrse vaknade ju jag sent som vanligt. Men jag kunde inte sova igår :(
Jag satt mig vi datarn efter jag hade ätit frukost. Fast askort. Sen gjorde jag mig i ordning.
Ganska tidikt åke vi till min farbror. När vi kom gick vi direkt ut. Sen gick vi typ en aslång promenad.
Sen blablablablaaaa..a. Okej jag orkar inte skriva allt. Men det har varit jättekul.
Nu har vi kommit hem och nu längtar jag bara tills imorrn.

Imorgon
Imorrn ska jag till muín moster för min kusin fyller år :D ♥
Älskade fillipa fyller 3år. ♥
Och då äntligen ska jag träffa dali. Det är en vän* till mig. Asså det känns som åratal sen vi träffades.
Det ska iaf bli grymt.



Här fyllde hon 2 år :) Ett år sen.

Sen i övermorrn fyller min bror 7 år. Skriver mer då.


PUSS ♥







Kommentarer
Postat av: Micis

Sv:inget gör header till andra :)

2011-01-07 @ 17:56:00
URL: http://mmmicis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0