En känsla.

Nu fick jag en sån konstig känsla.
Nu helt plötsligt längtar jag till sommaren, till värmen. Till allt.
Bara inte nu. Det är kallt. Visst kul att göra saker i snön.
Men sen kommer sommaren och då blir det 30+ och så himla varmt.
Då längtar jag ju naturligtvis till vintern ,till kallt.
När det är vinter - längtar jag till sommaren, sen likadant med sommaren.
Haha, det är helt knäppt -.-' Men jag vill ha ett lååångt lov. Jag vill kunna vara på landet.
Känna luften, av natur. att få vara själv.
Längtar efter sommaren.


Haha jag grävde en grop :D ♥


Jag och sofia fick jobba i kiosken. Haha det kommer jag aldrig glömma.




På öland. <3 2009 (?) ♥



Några bilder , OBS dom togs för 2 år sen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

♥ Nu börjar jag också längta!

Amg så söt du och sofia är på fotona.

Haha roligt foto med benen upp ur sanden. :)

2011-01-02 @ 22:08:41
URL: http://alltidsammalovisa
Postat av: Ellen

jätte fin blogg =) <3

2011-01-06 @ 15:22:19
URL: http://eliipos.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0