vart?

Igår var det din dag. Jag vet att jag inte skrev då men jag kunde inte..

Iallafall så var det din dag igår, jag undrar var du är.. I himlen ? Och vad är du förnågonting?
En ängel ? Igår var det din dag, din födelsedag. Hoppas du kunde fira den utan oss.
Men du blev ett år äldre, också blev det ett år mindre tills jag kommer till dig.
Jag vet inte vart du är men jag skriver till dig endå. Jag önskar att du bara kunde ringa till mig och berätta att du mår bra, men der kanske inte finns någon teckning från himlen.. Jag ville bara gratta dig och hoppas du har det
bra med dina änglavänner . Puss, till min syster... ♥


Inte fin, jag vet..

Vart ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt? :O

2011-02-13 @ 17:32:58
Postat av: ebba

gud vad fint! vad hände? :(♥

2011-02-13 @ 18:15:47
URL: http://ebbwz.blogg.se/
Postat av: Jaag (johanna)

Vem är anonym ?

2011-02-13 @ 18:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0