Värdelns sötaste!

Idag när jag och mina vänner var ute på rast och körde 13 så hittade Linnea
en harunge !!! Den var sååååå söt. Vi fick släppta den så den gömde sig..
Men såklart kom alla 2or och skrämde den -.- Men iaf så tog det ett tag och det blev rätt stort nabbt.
Efter lunch tog vi lite sallad och morot och gav den, men den tog inte dn var asrädd...
Iaf trodda typ alla att det var en övergiven kaninunge ... :o Så jag och vår lärare gick runt på skolan och inte viste vad vi skulle göra :P Aajajajaj vi höll på aslång tid och ahh. Det är svårt attt förklara.
Men iallafall tillslut släppte jag och vår lärare den där vi hittade den i buskarna på skolagården..
Den gick då , men det var vist en hare- Den hoppade likadant. Aja det är svårt att förklara !
Pusss ♥


Titta va söt !(inte den vi hittade ) ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0