HAHA, jag dör -,- ♥

Igår typ på kvällen gick jag och Sofia ut typ..
Sen var det typ världens minsta träd som vi skulle klättra upp i.
Så hon kom upp på en gång (Men hon hade gympaskor på sig)....
Sen skulle jag också upp, haha och det gick å skogen . x)
Hon fick typ försöka putta om mig!
Mmm, jag hade också otur.

Först när vi åkte ruchelkana (stavning) Då åkte jag ner i en vattenpöl med smuts, och blev
helt blöt om baken. Sen vid strädet ramla´de jag in i en taggbuske, jag ramlade baklänges, jag jag kom inte
upp i trädet.. SEN hade jag typ kommit halvvägs för hon försökte butta upp mig då släppta hon, jag tappade kraften.. POFF!! SEn ramlade jag upp-och-ner på huvudet/nacken och på ryggen ner. Aajajaj, jag´fick några tårar i ögonen sen fortsatt vi och kämpa, TILLSLUT! så kom jag upp x) Då hade vi kämpat några gånger,haha!
Kul va?? Asså ingen fattar vår humor ;o <3333
Inte samma träd, men det var typ så stort x) <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0