Frilufsdag idaaggggg !

Ja, det hade vi vilket betyder hiss och diss ;) Man fick välja mellan skridskor, pulka , skidor eller annat. (?) iaf valde jag skridskor ... Japp och i år tog jag Mammas skridskor eftersom mina är för små. Men problemet då var ju att jag inte hade prövat dom innan vilket jag skulle ha gjort. Ahh och resultaten var ju att typ varenda meter jag åkte så åkte skridskorna snätt och jag ramlade... Det är svårt att förklara men det blev inte så bra "/ så vi fick åka runt halva sjön tills mina kompisar tröttnade på mig så vi fick gena överr ;p Sen när vi var framme tog vi upp vår matsäck och börja äta. Sen soklart skulle vi börja frysa men efter vi ätit klart så gick jag, Mimmi och Vanessa upp istället för att gnälla att vi frös, vi körde kull m.m ;) Sen var klockan plötsligt 12 o vi skulle hem ...... Aja vi gjord massor men jag orkar inte enkla upp allt x) HISS : vi började klockan 09:00, vi slutade 13:00 istället för 15:00, en tokig dag med bara kompisar !!! DISS : mina skridskor var helt aah , vi gick gå fritt och hem och det var aaslångt . AJA KRAM !!!!!!!!!!!!!!!! ;) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hasse fit brasan hahahahahaha du är grym på att skriva! :))

2011-02-22 @ 15:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0