Fööörlåt..... :-(

Heeeeej o sry att det är dålig upptateriing.... Men ni vet ju vf <3 Först vill jag tacka vanessa för den superfina headern ! jag blev verkligen glad för den ... Aja men nu sitter jag här med Mariam hemma och typ spelar på varsin iPod ;) liksom vad annars hah ;p nej men vi snackar också ! men idag hade vi frilufsdag , men det kan jag skriva om sen ;D Jag skriver på en iPod nu så jag kan tyvärr inte lägga in några bilder ;( Men när pappa kommer hem från jobbet kanske jag gör ett inlägg med måååånga bilder !!! Det var typ det jag skulle säga och somsagt gör jag till inlägg om frilufsdagwn i ett eget inlägg ;)) <3333 P u S s < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0