!

Heej alla som läser min blogg, hah ! ♥
Ang sportlovet !
Först vad ska alla ni göra ? Själv ska jag åka skidor i hassela :D ♥
Så bara för attni bryr er så kommer jag nog inte skriva varje dag.
Eller så blir det ingen dag eftersom jag kanske inte alls har med datorn ....
Så att alla vet! Men det kommer iaf bli kul och jag kommer inte åka skidor utan sowboard ;)

Så det ska bli toppen, jag ska dit med familjen typ + vänner och aah bvi här typ samarlagt 20pers ! :DD ♥
10 barn + 10 vuxna ! :) ♥


Naaaaajs c: ♥


-Gaaaaaammmmaaaaal -

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vaaa?,har ni sport lov nu? :O

Mitt är precis slut,BUHUU.



/♥

2011-02-25 @ 17:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0