Ebba gästbloggar!♥

Hejsan alla läsare av Johannas blogg! :) Nu har jag fått den stora äran att gästblogga här! :D *överlycklig*
Det är första gången jag gästbloggar så nu kommer jag att skriva något riktigt kul! Okej, let's do this. Jag har en superkänd blogg som ni säkert alla vet om! ;) oor not. LÄNK. Alltså jag venne vad man ska skriva i sånna hära inlägg? Något tips? nej, okej. Jag presenterar nog mig själv. aa, det gör jag. Jag heter Ebba och jag går i klass 4b i byängsskolan. ( jag är alltså tio år gammal. ). Fullständigt namn: Ebba Wahlquist. Uh..ja. Jag spelar piano/sjunger, dansar, är med vänner och sånt när jag inte är i skolan. Fast det bryr ni nog inte er om? I min blogg skriver jag om absolut ALLTING som ploppar upp i min huvud men mest musik, mitt vardagsliv m.m. Såå ja, här får ni länken igen. Läs och kommentera är ni så snälla! ^^)
Hesvejs rallyreis och tack så mycket Johanna för att jag fick gästblogga här på din fina blogg!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0