Blandat ? -

Aaah, kan man säga :P , Det blir lite blandat i detta inlägg ;)

Först vill jag säga att i fredags så hade jag det gryymmmt ! Det var iaf kul :)

Sen igår var jag i Kärtorp. Jag var såhär typ att man fick presentera sig själv,
För att kanske få en roll !  En filmroll i någon film (?) Men det var kul.
Det var 700+ Så ah jag har ingen chans att komma me, så tänk inte tanken !

Sen är datorn fortfarande paaj, jag sitter nu med pappas dator så.. :) ♥

Men typ det jag ville säga xd ♥
Glöm bara inte solsidan ikväll !!!!!!!

Puss


Kommentarer
Postat av: Lollo..♥

grymt,hoppas du får rollen.!

2011-02-21 @ 11:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0