Heelloooo Ladyyyss :) - GÖTEBORG

GÖTEBORG !


Heeeej ! Kom faktskit hem igår kväll så han inte blogga :D Men måste säga att det är så sjukt mysigt
i Göteborg . Vi var på någon camping som låg vid havet som hette Askim Camping .. Yes, helt ok var den eller
ja , den var jättebra ;) Fast vi var väll inte där så mkt. Först var vi ju på Lisseberg , jag har ju vart där förut
men måste säga att mina favoriter är Kanonen och Atsosfear ! Kanonen har jag åkt förut men jaaa, jag åkte atmosfear. Den var faktiskt inte så läkig som jag troodee, men måste säga att uppvägen var mkt läskigare än nervägen ! hah :D Men sen var vi vid hamnen och käka räkmacka och såg dedära skäppet eller ja, som är med i pirates of caribien .. ? Men ah .. Sen var vi också i stan , i någon shoppingcenter som hette " Nordstan " , vid var vid en strand  " askim badplats " ÅH mkt mer a! Men aif var det myyyys ♥

OBS - ja jag vet att mina tidsinställda inlägg ble lite kontiga men var så stretssad ! ♥

Peace .



Cnonen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0