Tjoo bree, vad händer jaow peace bre!

Tjena mittbena..

Holllooooo. Elle hej. Nu är jag hemma kom hem från en stund sen då
tog jag en liten fiiika (aa' ♥ Sen har jag bara typ chiiilllaaaat B) ♥
Nu sitter jag här. Med Marcus som ni kanske såg på förrra bilden ( men då var han en djävul ) :)
Imorrn ska jag typ inte göra något speciellt. Men på Torsdag ska jag först klippa mig..
Sen ska vi få veta våra nya klaaseerr.. Alla tycker att det är inte intresant förutom jag typ..
Jag tyycker det är spänande!... Hehe. Sen på fredag drar vi till LONDON * BigSmile * :D  ♥
Ja, så då bloggar jag inte förns på onsdag.. men kanske gör jag tidsinställda inlägg..

Aja värsta lycksveckan, eller hur ? ♥♥♥

Puss o Kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0