Svar på frågor ! ♥

Elma ;)  ([email protected])
hejhej frågorna kommer här ;

1. Ditt favoritplagg (Bild?)
2. Vem av killarna i din klass gillar du mest?
3. Favorit färg? , haha xd
4. Vem gillar du som artist? ;) säg 1 , alltså den bästa ! xD

Poss :*

/elma

Svar :

1.Hehe, har ganska många som jag tycker om lika mycket xd ♥
2.Mohahah, okej jag säger att han heter Love :p ( nu vvet alla det)
3.Min favvo färg har alltid vart rosa och det är det nu med, sen har jag andra som jag byter lite då och då ;)
3. Just nu, Alicia Keys :) ♥ Tack för frågorna !
21 April, 22:17  
Lovisa 
Gillar du mode-trend ?,elr har du egen stil ?

Svar : Heh, jag har väll min egna stil. ♥ Men det är klart att jag gillar mode-trend ibland också.. ♥ Tacck !
21 April, 19:21  
vanessa 
1.Kan vi träffas imorgon ?? svar nuu !! ;D ♥
2.du och jag = grönana i sommar.. eller?
3.vill du att aa duvet vem ska gå kvar i vår klass i 6:an ?? ;D
4.kommer du ändra stil i 6:an ?
5.isåfall vad kommer du ändra? ♥
6.Älskar du mig... ?? ;P

kom intre på så bra frågor men aja..
svara mig nu om det där imorgon ?! ♥

1. Svar på facebook ... ♥
2. Hoppas det gumman ♥
3. Ja, det vill jag. Hon är fakstiskt snäll på ett sätt.. :o ♥
4. Man her väll alltid kvar sin egna stil men, jaa lite kanske :) dd? (svara på fb)
5. Lite av allt, man kan inte bara ändras så fort. Men jag vet inte xd ♥
6. JAA ♥♥

Taaack söt ♥

21 April, 17:56  
Mariam :)
1. Betyder jag nåt för dig?
2. Var det kul i London?
3. Vad ska du göra i sommar?

Det var det haha ! :P

<3

1. Ja ? ♥
2. JA,  Det var det kuligaste på läänngggeee ♥
3. Jag vet inte riktigt... Lite olika ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0