London ♥ här kommer jag

Hejhej. Fram till på onsdag kommer jag nog inte skriva förutom om jag gör
något tidinställt inlägg.. Idag åker jag :) Det ska bli spänande !
Vi ska fixa lite innan men vi åker hemifrån kl 6 och planet går typ vid 10 (?) ♥
Så det ska bli kul med bara mig mamma och kusin i några dagar, vi ska har jätteskoj
kanske gå på någon musikal och masspr av saker.. Hihi ♥
Men jag ska inte säga för mkt för jag har inte kommit dit än.. :)
Ni kommer att få bilder och sånnt efter.. Så hejdå! ♥

photo edited for free at www.pizap.com
Har precis klippt mig men det syns väll inte ?
photo edited for free at www.pizap.com

Mina älsliiinnggggsss tights !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0