London <3

Är verkligen jättefint... Jag älskade den hära staden.
Det är så vackert träden är helt gröna och man kan gå i linne !
Verkligen superskönt. Idag har vi sätt på musikal , det var braaa..
Efter det har vi gått och shoppat hela dan x) <3
Men gissa vilken affär som vi besökte först? Jo självklart H&M hahha det är ju därför vi
är här , för att kolla i svenska ffärer. Men det var bara för att vi typ såg den först :P
Imorgon ska vi på marknad sen vet jag inte knakse ska vi shoppa mer annars gör vi någon annat.
Jag skojar inte.. Om man kollar ut i trafiken om man sitter i en buss är det mer en dubbelt så många
bussar en bilar.. Idag tex när jag satt i bussen räknade jag och bakom och framför vår buss blev det
sammarlagt 10 bussar :o Sen kom det en bil och sen typ bussar igen, verkligen över allt!
Och sen var det likadant i filen bredvid. Så sen om man verkligen kommer in i "london" är det typ varanan
buss och bil... HAHA <3
Aja puss hej leevarpastej!
Bussarnma är så hära.... Bara dubbelbussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0