Jag måste få protestera lite!

--> Ni vet här om dagen så var det en 12 årig pojke som blev attackerad av en björnhona
i ett ide i skogen. Björnen sprang sin väg efter det.. Och lämnade kvar barnen.

Det var ett stort snack om vad dem skulle göra med björnungarna men tillslut beslöt dem att döda ungarna.

Vilket jag tyckte var fel. Det var faktiskt inte deras fel att människor väcker en när man sover och skrämmer livet ur en. Det var bara barn, och fel !! Jag tyckte att dem skulle kunna få vara i en djurpark istället, där skulle de trivas!

Eller vad tyckte ni ?


Vad skulle en sådan här sötnos kunna gör a?


Kommentarer
Postat av: HANNA

såg den i typ den där saken som rullar, under inloggningen :)

2011-04-09 @ 22:46:42
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: HANNA

superkul att du är med på dagens blogg :D jag meddelar när jag dragit vinnaren ;)

2011-04-09 @ 23:00:25
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0