En riktig speciell dag

På ett positift sätt.

Gissa vf ? Nej jag skoja men resten får ni klura ut själva :p ♥
Iaf har det typ var en helt vanlig skoldag... Nästan iaf ;)
Aja nu sitter jag på cafeet och väntar på att mamma ska ringa.
Vi ska första typ åka till polisen jag har gjort en sak....
SKOJA!!!!
Hahah nej jag har inte gjort något. Vi ska till polisen för att fixa pass
Jag ska typ till London snart ! :D ♥
Sen ska jag till musiken. jag var inte där förra veckan (sjuk) Så det ska blir kuuul. ♥
Fast jag vet inte vilken låt vi har!

Aja, skriver mer sen (tror jag) så heeeido så länge ! ♥

Ps. Min pappa kommer att vara hemma hos oss i några dagar så nu har jag iaf internet!!!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0