Uppställt:(

Jaaa, dom har ställt upp discor  till november.
Jag som hade läääängtat sååå lääänngggeee!<3
Aja, det blir senare iallafall, och vi har ju ett annat disco nästa fredag!<3
Men aja, tyckte att det var dåligt, det var ju bara två dagar kvar..
Aha, nu har jag kommit hem ifrån teatern.
Vi fick bullar och kakor där XD Varför orkar jag typ inte förklara.
Men jaja, är iskall om händerna för jag cyklade hem, så jag orkar inte skriva :P <33
Till Julia och Vendela : VAAAARFÖR MÅSTE NI STÄLLA UP DISKOT BARA FÖR ATT DET INTE KOMMER KILLAR??:(
Nu är jag ju jäääätttteee glad för det"/ 'hossst*

Aaja, pallar inte skriva mer nu.

Puss hej levarpastej♥


Kommentarer
Postat av: Hanna :]<33

Varför säger du min hejdå-vers :(



Min är juh: "puss o hej, leverpastej c:"



Fast du redigera den :P :D

Aja, men fin blogg :DDD



Vill vara med dig och Ebbuzz någon gång...

2010-10-16 @ 12:40:35
URL: http://hannizch.blogg.se/
Postat av: lullle^

jag kunde inte komma ju det e ju niceee :P

2010-10-17 @ 18:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0