Han iallafall♥

DISCO♥
Tjo hoppsan, nu kommer jag berätta om hela min långa dag.
Först var vi såklart på skolan. Och vi hade so-prov.. Jag hade alla rätt +stjärna!!<33
Aja, men sen efter skolan gick vi till cafe i 5minuter typ. Efter det gick jag och Mimi...
hem til mig för jag skulle packa kläderna , till discot. Och sen skulle jag fixa så att jag kunde sova
över hos henne.. Men efter det gick vi och min brorsa till Täbban vi skulle köpa Halloween saker, och
två presenter till hanns vänner. Man fick smaka gratis choklad. åå, eeh.. Jag tog bara en bit JAG LOVAR ;P
Men iallafall gick vi till Mariam sen .. Vi gjorde i ordning oss, med kläderna och håret. Sen satt vi världens knasigaste Halloween naglar. Assa dom var ganska långA så vi kunde inte göra något alls! Alla fick hjälpa oss med allt. Men dom ramlade av under discot.. Men sen va där och dekorera typ :P

UNDER DICSCOT! ♥
Asso, under discot det var jättekul:)!!<3
Alla hade klätt ut sig typ, och alla sprang runt medans vi fick massor av pengar! <33  
Men iallafall var det jättekul att få vara med kompisar också, vi sprang och dansa och hade kul ♥
Men lite svårt var eftersom inta alla lysn när vi sa att det var en lek eller något. men det gick tillslut ändå:)
Det var synd att inte vanessa va där, för hpn åka till Spanien imorrn så hon han inte..
Men iallafall gick tiden snabbt. Det var bara 2tim som det höll på...
Men det var superkul!<3

EFTERFEST:(
Förra gången hade vi efterfest. Vi hade  sätt fram imot det länge. Men så blev det inte, ingen efterfest, NEJ!
Ändrade plander var det då... Jaha, men blev ju lite besviken, eftersom man ville ju sÅ GÄRNA..
Men aja alla gjorde sitt bästa, och vi hade kul endå:) <3

NU♥
Nu ska jag säga hejdå eftersom jag är hos Mimi (Mariam).. Jag ska sova över hos henne. Det ska bli superkul♥
Men det har varit en lång dag, men kul att jag han med ett inlägg i allafall♥
Men nu ska vi ha  det bra:P Ha det skojj så hörs vi:)
PUSS§KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0