Förlåt.

Hehe, de ordet hör ni väll ganska ofta "Förlåt"
Men seriöst jag menar det. Jag har inte haft någon sttörre tid de senaste dagarna
och har derför inte hunnit skriva. Jag är ledsen att jag inte har laddat upp så mkt bilder.
Det är df jag kunde inte ladda upp bilder från min mobil till den datorn jag brukar vara vid.
Men nu fungerar denna dator också så jag kommer väll kunna göra det!♥
Men somsagt kanske det tar ett tag. Just nu sitter jag i soffan;P
Jag är inne på Facebook och lite mer!<33

Men ha det bra då!O:)
PussPuss<§

Lär dig livets största gåta
-Älska, glömma och förlåta..


Kommentarer
Postat av: Amanda Bergström <3

Sv ; Hihi , tack sötnos ! <3 Din blogg är jättesöt !



Har det bra , <3

puss

2010-10-10 @ 10:29:18
URL: http://mandas.blogg.se/
Postat av: Jag:P

Haha, tack<3

Puss♥

2010-10-10 @ 10:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0