FÖLÅÅT! :O

Fölåt för att jag inte har bloggat idaaag, men jag har värkligen haft fullt upp.
Men aja, nu sitter jag iallafall  här och gör ett litet inlägg ;)<3
Såå, ska vi se vad jag har gjort idag ....
Jo jag har varit på skolan xD Nej men jag har varit på herman (fritidsgård)
Men sen har jag gjort mina läxoooor !! x( -.-' Jättejobbigt.. Men aja man får stå ut.
vi har typ so läxa. man ska kunna allt typ om findland ,norge, danmark, island och typ åland :(
Aaah, men jag är klar nu :) jag tittar på efterlyst :D <33 Så snart är reklmpaousen slut..
Men aja, har väll gjort mer saker en det. Jo, jag var i skolans källare :S Jag smög ner där:I
Meen aah, ingen märkte oss :P <33 Men vi hörs imorrn kankse ?? ;o
Jo, det gör vi... PussKram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0