....

Förlåt, asså igår. Jag gjorde ett videoinlägg på kvällen.
Men jag han aldrig ladda upp det här. Men det är på min kompis dator.
Så jag knakse laddar upp den senare:) <3
Aaah, jag kom just hem från Ebba. Jag har sovit över hoss henne..
Det var jättekul:) <3 Men nu skulle hon gå och rida så jag gick hem:( <33

DISCOT!<3

Jo, igår hade ebbas syrra disco/kalas. Hehe hon hade bjudit hela klassen som går i 3:an :S
De hade hyrt vår skolmatsal.. Aaah, i 2 TIMMAr!! Asso det var jääöäättteeeee jobbigt.
Alla sprang runt och stoja, men aah det var lite kul:) Men man fick huvudvärk.
Men sen gick vi hem till ebba efter discot. Men det var då vi gjorde videoinlägget. För det hände en
sak som var jätteläskigt! :(<3 Det var det vi sa i inlägget. Men ni får se en annan gång :*

Puss hej levarpastejj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0