...

Hej, som vissa ser har jag gjort om min blogg lite. Kankse inte sååå bra men aja..
Nu vet jag iallafall hur man gör. Så skrir, va den bättre innan eller nu?? :O
Snälla jag måste veta:) Och så ser ni att jag har en ipode om ni trycker på någon av låtarna och sen på
play spelas den upp:D♥ Om ni vill gå ner trycker ni på "sidanknappen" ..
Sen ser vissa att jag har fått någon väder grejsemojs.. men den visar bara hur vi har det i Täby..
Jag vet tyvärr inte hur man sätter dit dom. Det var min kompis som hjälpte mig www.hannzich.blogg.se
Tack Hanna! Men om ni vill ha sånna här tips och vill veta hur man gör finns världens bästa hemsida
www.designadinblogg.se där finns 1000000000saker man kan göra på bloggen. Det är ganska stort så man får väll klicka runt sig lite där:D♥ Men dET VAR DET JAG VILLE GÄGA:)♥ Och komihåg komentera och säg om det är finare eller fulare nu, va ärliga:) Hejdåå<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0