...

ÄLSKAR DIG.
Jag älskade dig i mer en 1år. Du var en speciell person.
Du var allt. Du kom till oss, du var me oss i ett år tiden gick snabbt
sen lämnade du oss. Det var ett bar tag sen jag såg dig sisst, jag har ju
blivit vanare och vanare efter varenda dag. Men du ska veta en sak
även fast vi inte har lika bra kontakt längre, så kommer alltid en del
utav mitt hjärta vara borta.

Den sekunden jag hörde att du skulle flytta, Den sekunden kom en tår rinnaande från kinden.
Tårana blir bara större och större för varje dag , varje minut när jag tänker på dig.

Hoppas att du vet det, jag saknar dig sjukt mycket. Jag tror du vet vem du är.
Så jag behöver inte säga namn, en ledtråd ; Saknar dig BROR. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0