Discot!

Hahahaa..

Ang Dscot: Imorrn kommer jag tyvärr inte vad jag vet blogg eftersom jag kommer ha fullt upp♥                          Först kommer jag ju va i skolan efter det kommer jag gå till centrum, och handla lite saker, typ vampy smink och sånnt 8D Direkt efter det ska jag till Mariam en kompis.. Vi ska fixa oss lite. Sen drar vi till diskot eftersom vi ska vara me och dekrera innan. Så efter diskot har vi efterfest!! hahaha, grymt kul:P Sen måste vi städa typ aaas länge och så. Sen efter det ska jag till Grintorp. För jag ska till MAriam och sova över oss henne. Och då tror jag nog vi inte kan ha någon dator xD hahaha:) Men kankse i över morgon, om jag såklart inte loggar in imorrn på morgonen:) Men det tror jag inte:O♥ Men nni kan väll önska mig ett Lycka Till ?? haha, nej skoja:P
Men jaja, då vet ni väll det:)<33
Hejdå, för idag tror jag!<§§


Kommentarer
Postat av: Lollo

Au,roligt avvis (haha).

Men kanske ett sent Lycka till.

Men Lycka till iallafall♥



Puss

2010-10-22 @ 18:59:06
URL: http://typlowisa.bloggplatsen.nu
Postat av: Jag

Haha , taack!<3

Nej det gör inget. Även om vi inte fick

någon efterfest, som jag hade läängtaaat till..

Men aja sånnt händer:)<3

Tack iallafall:D♥

2010-10-22 @ 23:18:05
Postat av: Jag :)

Tack, nej det gör inget :

2010-10-22 @ 23:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0