Tjeeenaaa 8)

Heejsan (: ♥
Just nu sitter jag och chillar på cafeet xD Fett ku :P<3
Meen snart ska jag upp till 6 Års och hämta min brorsa ;)
Men aja det får ta lite tid ...<3
Och på fredag ska jag kankse till berga med Vanessa :D <3 (kanske :)
problemet är att jag är bjuden till min kompis övernattnings kalas typp :( <3
Men jag vill till berga :) ♥ så vi får se... och jag måste sånna fall till åkersberga först
och köpa biljetter.. ;o Men vi får se hur det bli .. <3 Jaaao, annars får man väll köpa det där.
OM det inte är slut :S <3 Men vi får se ;)
Meen nu ska jag nog gå :) Snart iaf ♥

Måste bara tipsa om en låt !! ;D ♥



Den heter Gubben i lådan .. <3

PusS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0