Ska dr snart♥

Hejsan:)
Kom hem från Täbban. Vi har ätit på burger king.
Hehe, mm.. man blev ju VERKLIGEN mätt.. :P
Jo, det känns som om min mage ska sprängas snart.. :)<3
Men jag blev mätt, efter coola,pomes,hamburgare,ostringar och glass!<3
Jo, glassen var jättegod. Det var jordgubb, och yup chesekake :D<3
Men snart ska jag och mina brorsor, och min kusin, och farmor +pappa
gå och spela pingis.. :P<33 eller badminton, eller kankse bowling?
Något av det blir det iaf♥ Där ser ni, vi hittade iaf på något idag som jag sa i morde :D<3
Aaaao nu fick jag ont i magen igen!;)) och juste! Vi kankse ska till kyrkogården idag, eller imorrn:)
Vi får se vad vi hinner:D<3 Men nu får jag sluta skriva xP
Heejdå!!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0