Nu är det dags för lördagsmys.. hoppas att inte syskorna stör..

Heej.. Lördagkväll ♥ Med sofia ♥
Haha har precis tvättat bort sminket.. ahahaa..  var faktiskt 2 "SMÅ" fjortisar:P
Eler haha, tog på oss en hel burk med pullver, :P<3 Men det var ör skojs skull;)
Men nu ska vi ner och tiita på film :) Så jag hinner inte skriva mer, sofia väntar redan där nere :3
Juste, vi sminkade brorsan ocksså.. han fick smink i hela a´nsiktet, fast ROSA:)
Men nu har jag inte tid att skriva.. ska ner till sofia och alla andra:)
Juste, jag ska också sova över här idag;) Det ska bbli skojigt :)
Sofia - älskar dej ! ♥ Vi har kännt varandra sen första dagen jag föddes.. för då var hon på bb :)<3 ♥

Hejdå.. PUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0