No..... :( BERGA!!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHJJJ!!!!!!!!!!!!!
Tyvärr, ingen berga ikväll.. aaah... nej min kompis "glömde" att köpa biljett till min brorsa..
Såå, nu blir det ändringar... Jag och ebba åker hem till min kompis Sofia...
Sen hyr vi en flm gör det mysigt och sover över :D <333
Det fanns ingen bra bio så vi får göra det istället..
Nu har ebba precis packat väskan... snart ska vi äta sen kommer mamma och hämtar oss
så åker vi till Box och hyr film... sen åker vi ju hem till Sofia dååååe!<3333
Ska bli gryyyymmmtt!! jag känner också att jag inte pallar åka till berga, vist det hae vart kul..
men jag är sjuk, har feber och hallsfluss.. jag gick hem ifrån skolan sista timmen..
Men det är ganska bra nu!<3 Men allt blev bara såå krångligt.
Så det slutar med en vanlig fredagsmys kväll med två  kompisar:) ♥
Såå.. nu ska vi äta:) Hejdå!!<3
Pos!! ♥ Kram!!









Lite ego kanske,,,Om jag hinner så laddar vi fler efter maten, för vi tog typ 1000bilder xD

Kommentarer
Postat av: Ebba du vet! xD

Asså jag var asful på sista bilden!!

2010-11-27 @ 21:22:32
URL: http://ebbuuzzthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0